Svar på frågorna! c:

Har haft ganska fullt upp hela veckan, bara hängt med massa kompisar. ^^ I tordags var Amanda här och vi bakade cupcakes. Checka hennes blogg: www.bokpandan.bloggspot.com (hon skriver om mer seriösa saker som böcker till skillnad från mig som skriver om mitt liv..) ^^''
 
 
 
Igår var jag och hälsade på kusinerna i Stockholm och passade på att gå in på Shock och köpa dennaaa: ^^ Directions Hair Lightening Kit (40 vol) och så snart som möjligt (när mamma inte är hemma dvs) ska jag blondera HELA håret. :3


Men nu, över till det jag egentligen skulle blogga om! Svaareen på frågorna! Fick in åtta kommentarer sammanlagt - bättre än inget c: Tack så mycket för att ni tog er tid till att fråga! <3 Kommer dock inte svara på alla ^^' får göra det nån annan gång mayybee

Alexandra: Vem har gjort din header?
Hur gammal är du?
Svar: Det är jag som gjort den i Photoshop CS5 och jag är 14, snart 15 somrar

Molly H: Hur många djur har du? :3
Svar: För tillfället har jag bara en übersöt kisse ^^ Men jag hoppas på att få en råtta :3
 
Ronjjah: Måste säga att jag är galet förälskad i ditt hår! Vilket färg har du egentligen? :)
Svar: Taack! Alltid kul att höra sånt trots att jag själv är hemskt onöjd med det ^^ Min riktiga hårfärg är ganska mörkt brun.
 
Becky: Bästa vänner?
Tycke du om glass?!
Puss på dig Nemisis! <3 <3
Svar: Klaaart, Beckii.
Jag älskarr glass. Puss! <3
 
Josefin: Vad är ditt favoritdjur? :)
Svar: ^^ Kissekatter skulle jag tro... men också möss och råttor :3
 
Det var nog aallt. jag ska försöka uppdatera bloggen så snart som möjligt! ^^
HUG! /nemi
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0