Skriver för skrivandets skull

Hei, hei c:
 
Jag har egentligen inte så mycket att skriva om idag ^^ Skriver bara för skrivandets skull.
Var på praon idag och det kändes som en jobbig och utmattande dag. Alla klängde och skulle hålla mig i handen... Just då ångrade jag lite att jag valde att praoa på dagis, men jag tror jag kan hålla ut i elva dagar till x)
 Det var ändå rätt trevligt att sitta och pyssla med alla barnen och jag fick minst sju teckningar och tre halsband/armband.
 
Just nu sitter jag och dricker en stor kopp te (för att lindra huvudvärken, suck) framför datorn med en dåligt bra film (för att lindra tristessen).
Lägger in en video på Kyary bara för att... Har inte så mycket mer att skriva egentligen och jag orkar inte med ett tråkigt inlägg. Kyary livar alltid upp stämningen :'3
 
 
HUG /Fluffy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0