Venus Angelic...

Alltså, jag känner att jag borde ta upp detta och det har jag faktiskt velat göra en ganska lång tid.
Jag är ett YouTube-freak.. fast det var inte det som behövdes ta upp. Det jag menade var att jag en dag hittade Venus Angelic (youtube). Min första tanke var WAT THA FAWK. Och jag är seriös. Men jag tänker inte säga om det är positivt eller negativt.. Ni får se själva... x)
 
 
Hursomhelst sökte jag även upp henne på Wikipedia, och jag trodde jag skulle dö för att jag garvade så mycket.. Så här stod det: "Venus Angelic (venusangelic) also known as PenisAngelic, is a 15-year-old Nihonjin gaijin Youtube dancer, Japanese style icon, helium inhaling addict and all round pedo magnet. Recently she has become better known for her negative attitude towards both fans and other Youtubers, which is surprisingly encouraged by her mother Margret Palermo, age 156, infamous for dancing in a bikini to the theme song for the Japanese commercial LOTTE Fits, but not actually doing the proper dance - just wiggling her ancient ass at the camera." Den som än skrivit den artikeln måste VERKLIGEN stört sig på henne.. Kanske lite väl hårda ord, trots allt verkar hon juh göra något hon gillar och hon är juh rätt söt.
◕ ◡◕'
Jag råder er till att checka hennes YouTube-kanal.

Btw så var det stilbytardag på skolan i torsdags... Dock tycker jag att alla misstolkar själva idén ;_______; Man får visst gå med en vit ponny (med lila.. hår, vadheterdetpåhästar?) till skolan trots att det heter "STILbytardagen". (Jag-med-hemskt-hår och My) :>

 HUG /Fluffe
 


Kommentarer
my

haha, det heter man på hästar :p ochfina bilder:)

Svar: Tihi, tack x)
Klara (Fluffkanin) Hochhalter

2013-04-03 @ 21:58:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0