R.I.P Chess

Nu är sista musen borta.. Känns ganska hemskt när jag var tvungen att städa och "packa ihop" burarna..
Jag har haft möss ända sen jag gick i femman. Nio möss sammanlagt och igårnatt försvann den sista ;________; Ändå är jag lite lättad att det är över, det här med möss har faktiskt tagit upp min tid och stackars Moritz (min kaatt) har inte fått vara i mitt rum utan uppsikt på vääldigt länge ^^
 
Chess(ie)
 
Tvillingarna Chess(ie) och Cheer(io)
 
Några av mina tidigare: Sushi, Namida och Cheese(cake)
 
Men nu över till lite roligare saker! Tänkte uppdatera er lite. Har nämligen blekt luggen idag. :> Jag och My var nere på Ica och köpte blondering.
Eftersom att jag hade färgat hår innan så blev det ljusare vid rötterna där min utväxt var och bara pyttelite ljusare på den tidigare färgningen. Jag har räknat med att behöver bleka det 3-5 ggr till innan det blir så ljust som jag behöver för att jag sedan ska kunna färga det i någon lila ton.
 
 Men nu ska jag nog gå och bleka för andra gången!
HUG /Fluff
 


Kommentarer
my

fina bilder!! både på dig och mössen:)

2013-02-22 @ 22:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0