Prao imorn jao!

Hei, hei. Som rubriken lyder; IMORNGON ÄR DET PRAO.. Känner mig dock inte särskilt nervös. Tror jag lyckades få dagisfröknarna att gilla mig när jag var där och fick proapapprena påskrivna. Jag typ log övertdrivet brett och överdrivet mycket. ◕ ◡◕

Hursomhelst, jag vet att jag inte skrivit på ett långt tag men det ska ändras! Ska försöka blogga varje dag nurå :3
Dessutom, ofta när jag skriver så skriver jag om gårdagen vilket också ska ändras! Ska skriva mer om.. idagdagen...
 
Så, har äntligen klurat ut hur min kamera fungerar så här kommerlite bilder!
Sakerna jag köpte för jäättelänge sen, inget speciellt...


 

 
 
 ..och naglar :>
 
 
 
 

   Det var nog egentlgen allt jag hade att säga, så det blev ett ganska kort inlägg idag. Nu ska jag dricka te och spela lite Alice innan jag sover :'3
 
 HUG /Nördkanin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0