Break up

Antagligen världens sämsta dag... Gjorde slut med Sebastian idag och deppar med en stor godispåse...
Vi diskuterade att det antagligen var bäst såhär och att vi kanske skulle ta upp det senare igen. Hoppas att vi båda känner så. Jag vet iallafall att jag behöver en paus just nu..
 
Ville dessutom säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, MAMMA! Älskar dig, åtminstone hälften av tiden vi umgås (vilket inte är särskilt ofta) Jag hoppas att du bara är överbeskyddande när du är sådär dryg som du kan vara ibland.
Hursomhelst hade vi besök här hemma när jag kom hem.. Hade lite svårt att hålla masken, helst av allt ville jag bara vara ifred.
Hoppas ni andra haft en bättre dag än jag, utan break-ups.
 
TRÖST-HUG /Fluffis


Kommentarer
Lina

Jobbigt :/ men om du känner så, är det kanske bäst.
Finns här för dig! :)

Svar: Tack, väldigt snällt! <33
Klara (Fluffkanin) Hochhalter

2013-03-05 @ 15:23:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0