Random foton :3

Har inte skrivit på ett tag, OOVAANLIIGT - visst?
Hursomhelst. Minns inte riktigt vad jag gjort under veckan som varit. Idag hade jag iallfall leedigt från skolan :DDD ..så jag drog till Sebbe, vi satt och kollade på film. Den var crreepy som in i fuck :c
Sen hängde jag med My, och hennes kanin x) och jag lekte med hennes systemkamera och insåg hur mycket jag själv vill ha en.. Ska försöka fixa sommarjobb någonstans så jag kan spara ihop till en ^^
Iallafall, här kommer lite bilder jag fotade *mästerfotograf* host. ^^
 





 
 
Var bara en massa random foton.
Och det var aallt ^^
HUG /Fluffee
 


Kommentarer
Julia

Gullig kanin!
Kika in på min blogg och lämmna en kommentar eller två?

2013-05-01 @ 21:20:31
URL: http://eslovsriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0