Back to skuul

Åååh.. Suck, idag är det måndag och skolan har börjat igen... Livskraften rinner ur mig, vill dööö (Jag driver ofc, men jag tror vi alla känner likadant när det gäller skola) ;3
Som jag kanske nämnde var jag hos mormor. Inte så jättekul, finns inte så mycket att göra där men mamma brukar muta mig med shopping. 
Lina och jag i bilen på väg :>
 
Och här är en bild på sakerna jag köpte:
Awesome SKOOR. Flytande eyeliner, vattenfast. Vanliga (ljusa!) jeans. Det var länge sedan jag någonsin hade på mig ljusa jeans men tänkte göra lite hål i de och sen använda de när det blir sommar :3 OOOCHH, sist men inte minst - mitt länge sökta ALICE: MADNESS RETURNS! :DD Har redan börjat spela och redan börjat drömma mardrömmar ^^
Jag köpte också en sjal till mamma eftersom hon fyller år på onsdag! Egentligen sa hon att hon inte ville ha något men presenter hör faktiskt till. :>
 
HUG hörni! /Fluffis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0