Jobbat heela dagen

SUUCK. Ah, ljuger inte, har jobbat typ helaaa dagen. Steg upp runt sju och började jobba med dagisbarnen från halv nio. Eftersom det fina vädret hade försvunnit och det asregnade (;_____;) så blev det en inomhusdag och alla ungar went crazy ;_______________;
Är döv nu.
Sen när jag kom hem runt halv fem, blev det att ställa sig i köket (med MYY) och börja baka småkakor till personalen imorn. Vet, jag och My är duttigaa små flikkor som bakar kakoorr LOL. Men det är juh sista dagen och allt.
Fråga: Kommer jag sakna något därifrån?
Svar: Nej. cx Kanske de där gulliga små tjejerna (låter jag som en pedofil nu?) som typ äälskaade Hello Kitty <3 likee meeh.
Så, om ni fattar. Ingen tid till Alice ida' :c
 
Nu sitter jag hursomhelst med en kopp te och myser (i min ensamhet) och funderar på hur i helvete jag ska hinna klart med läxan tills på måndag... Men, men. :3
 
Lägger in en bild på något jag ritade snabbt igår, bara eftersom jag inte har något annat. c:
HUG! //Fluffis
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0