Random ego-pic

Hellu!
Det är lite skumt att när man har som mest tid skiter i att blogga. Det är äkta lathet folks.. Aja - jag har alltså inte orkat blogga nu på lovet (har förlorat en del läsare xD ). Faktum är att det inte hänt ett skit.
Igår gick jag ner till Ica och köpte blondering (igen) och svart hårfärg. Dock köpte jag en lite för ljus blondering och insåg att den aldrig skulle fastna på mitt hår så jag gick tillbaka och bytte ut den till den jag använde innan.
Så den här dagen har jag i princip bara blekt luggen och slingorna under. Ja, passade på att bleka slingorna två gånger till samtidigt som luggen. Så nu har jag blekt allt det blonda i mitt hår 4 ggr. *suck* Räknar med några blekningar till faktiskt.
Dock färgade jag det inte svart idag, vilket egentligen var tanken, men jag ska till mormor imorgon och jag känner inte för att ge henne en hjärtinfarkt.. :<  Dessutom hade svart hårfärg gjort mamma ännu argare..
Alltså, för att göra det klart för alla - Nej, jag får inte färga/bleka/klippa håret för min mamma. Men jag gör det ändå.  Hon blev ganska arg när hon kom hem idag och upptäckte att jag blekt det ännu mer. Men jag har en dröm (lila och svart hår xD) och jag tänker inte sluta nu halvvägs..
Anyway - är på bättre humör nu trots alla JÄTTEFINA ORD FRÅN MAMMA och trots att jag ser förjävlig ut i blond lugg x)  
Slänger i en random ego-pic nu (OBS: nej, detta var inte efter de senaste blekningarna, har ljusare nu)
 
 
HUG  /Fluffis


Kommentarer
my

hehe, du har inte förlorat mig som läsare. Jag har tråkigt så skriver en liten kommentar bara. Fin bild!! och är det Moritz på din säng elr bara en svart tröja eller något? tror deet är Moritz iaf:)

Svar: Owh, kul att höraa ^^ Yes, det är lilla Morrizen :3
Klara (Fluffkanin) Hochhalter

2013-02-22 @ 22:33:54
Lina

Ditt hår blev jättesnyggt, lycka till med resten :)

Svar: Taawk! Vi får se hur det går :3
Klara (Fluffkanin) Hochhalter

2013-02-25 @ 13:14:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0