Från veckan

Alltså, jag har uppenbarligen inte skrivit på ett tag och det är inte för att jag faktiskt inte haft något att skriva om. Lat? Oh, ja.
Dessutom har blogg.se f*ckat lite och jag kände inte för att blogga då x) Anyway, sitter och dricker en kopp te och håller snart på att somna.. Tänkte lägga in lite bilder på saker från veckan c:
Saker jag köpte i Sthlm. Väska med livs levande högtalare :3 Söt klänning (till sommaren, hur kommer det sig att jag alltid köper kläder till sommaren?) Ögonskugga, leopard-leggins och en Direction, Violet. har dock ändrat mig lite när det gäller att färga håret. Tänker nog köra svart och vitt istället och använda den lila vid ett senare tillfälle.. :>

My's och min "Ben&Jerry's Challenge" :>
 

Har dessutom nördat ihjäl mig på TWD. Fick typ chocken när jag kollade på första avsnittet, blev så.. äcklad men också beroende x) Är nu inne på säsong tre och känner för att spela spelet... Har hört att det ska vara braa ^^
Det var nog deet. 
HUG /Fluuff


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0