Vadskajagskrivahär?

Skola imorn då.. Har inte ens gjort hälften av läxorna som skulle vara färdiga men men.. YOLO.. Livet kom emellan.. x)
Borde bloggat typ.. igår.. Pallade inte då dock (som vanligt) :<
Såå.. var i Uppsala igår, köpte dessa:
*Nagellack (ienhemskgrönfärgsomjagtypaldrigkommeranvända)
*Skateboard (somjagintevetvarförjagköptejagkanjuhinteåka)
* Tjockis-tröja (ochjagmenardet,denfårmigverkligenseutsomattjagvägde+100kg)
*...tröja (vadmerskamansägaänattdenärförtunnochjagkommerfrysaihjäliden?)

Seen, har jag dessutom börjat måla naglarna igen :> Tro mig, gör jag inte detta så gnager jag ner de på nolltid..
Bilder kommer nästa gång, min kamera vill verkligen inte samarbeta med min dator... ;_____________;
 
HUG /frustrerad, helgenäröver
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0