Shopaholic :'3

 Jaaow, nu var det juh ett förjävligt långt tag sen jag bloggade - igen.
Har just haft ett "mini-lov" och seriöst gjort ingenting trots att jag borde gjort en del läxor. MEN, nu glömmer vi de för ett tag.
I torsdags drog jag och My in till Uppsala och shoppade lite (mycket nödvändiga) saker :3
 
*Shorts
*Gullii svart t-shirt
*Awesome moustache t-shirt :'3
*Akvarellfärger
*Fit Me powder och en powder brush
*Blå och vit eyeliner
*Två Depend nagellack

Bilderr:



Alltså: Mysteriet med akvarellfärgerna. Som jag berättat ska jag byta rum och "renovera" det lite smått. Ooooch, mamma är så gullig och tillåter mig att kludda på väggarna! :D Ska göra det fint förstos ^^ Iallafall har jag hört att akvarellfärger är bra att använda till sånna ändamål c:
 
Måste också säga att det är väligt skönt att det äntligen börjar bli lite grönt ute och att allting blommar och skit nu c: [Bild tagen av mig med min halv-sjaskiga digitalkamera <//3]
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0