Uppdatering!

Haay!
Måste säga att praon gick oväntat bra. Mindre jobbigt än när man är i skolan, dock så brukar man inte få öronen fullproppade med meningslöst tjatter... Bara 13 dagar kvar tills det är över x)
Hursomhelst var det ganska kul, barnen var snälla och jag fick till och med en teckning ^^ Blev luuckliiig :'3

Insåg dessutom att jag heelt glömt bort vad jag egentligen skulle skriva om igår. Uppdatering: Har bytt hårfärg.
Jup, blev hemskt - jag passar verkligen INTE i svart (men det är nog en vanesak). Dessutom blev luggen lite mögelgrön/blå eftersom det blåsvarta fastnade på det blonda/vita i duschen (jag som inte tänker ofc). Många tjatar på att jag borde gör det hos frisören istället eftersom man undviker fel, men herregud, vem orkar slösa så mycket pengar hos en frisör? Har ändå bestämt att jag ska sluta gå till frisören nu när jag börjat klippa håret själv ^^
Mycket av det blekta håret är inte lika vitt längre - nio gånger blekning åt helvete, men man får ta det som det kommer :3
 
Före: (utan den allra sista blekningen)
 
 
 
Efter:
 
Det var antagligen allt, see yah laterrr :3
HUG /Fluffy
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0