Vaarmt vädeer och soool

Så skönt att värmen äntligen kom ändå. Tvivlade ett tag. ^^' (Jag frös dock ändå, men skillnaden fanns där) x)
Synd bara att dagen inte blev lika skön när man hade ett tjugotal skrikande dagisbarn runtomkring sig.
 
Har ägnat resten av dagen framför datorn och spelat ALIICEE madness returns. Lägger in en random bild eftersom jag inte har något annat bättre. x)
 
Och btw, tragiskt nog ska mina syrra flytta nu ;_______;
Hon är nog den som stått mig närmast av mina syrror så det kommer nog kännas tomt utan henne. Jag kommer dessutom ta över hennes rum, vilket har både för- och- nackdelar. Mitt rum har faktiskt SOL. BÅDE morgon och kväll. Hannas rum är typ dött.. DX Däremot hatar jag att det mesta i mitt rum är blått och barnsligt... Så när jag får hennes rum hoppas jag att jag kommer kunna göra det fint och så som jag vill ha det. Ska antagligen få ny säng, matta och andra saker *yaay*
 

Egoo (och mitt stökiga rum) och bevis på att solen faktiskt lyser genom mitt fönster på morgonen C':
 
HUG! /Klara
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0