Glad alla <3-dag!

Glad alla hjärtans dag allihopa! Eller.. den är juh snart över, men jag hoppas ni haft en trewlig dag. c:
Mamma är alltid så snäll! Varje år på alla hjärtans dag, när man går ner för att äta frukost ligger det alltid något på frukostbordet. Det kan vara allt från ett hjärtformat kort till en chokladask (med hjärtan) och den här gången hittade jag detta. Tyckte jag var lite gulligt av mamma ^^
Nu har jag iallafall fått LOOV.. Så skönt, verkligen.
Jag är ledig imorgon också eftersom skolan hade Öppet hus idag/kväll så för att kompensera med tiden vi jobbade över så fick vi ledigt på fredagen! ^^ Många tjatade på att vi var tvungna att stanna kvar, men jag hade typ bara chill lektioner så det var helt okey. HKK den första timmen och Slöjd den andra.
Jag och Julia bakade jättefina kladdkakemuffins på HKK:n, med hjärtformat strössel. De blev verkligen supergodaa och perfekt kladdiga :'3
 
 
 
 
Faktiskt en ganska gullig historia bakom den här gifen ^^ Jag trodde Sebbe skulle pussa mig på kinden, men så slickade han mig istället. Jag blev så förvånad att jag började asgarva och ramlade av stolen... ^^
 
Alla <3-dag HUG /Fluff


Kommentarer
My

Haha, coolt med det du skrev:p och hoppas du hade en bra dag igår:)

2013-02-15 @ 15:22:02
dendär... skumma jäveln med mössan på gifen längst ner

Fett deprimerande att våran andra gif inte laddades upp :c <33

2013-02-16 @ 22:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0